irtour

irtour

irtour

irtour

خرید بلیت تهران، مشهد ،کیش، اصفهان، شیراز ،بندرعباس، سیستمی و چارتری،724،آی آر تو،irtour.org رزرو بلیت های سراسر کشور ،رزرو هتل در سراسر کشور

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جاذبه های دیدنی قزاقستان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری جاذبه های دیدنی قزاقستان را خواهیم داشت. برای آشنایی با دیدنی های کشور قزاقستان در ادامه با ما همراه باشید.

قزاقستان (Kazakhstan) با نام رسمی جمهوری قزاقستان کشوری در آسیای میانه است. پایتخت این کشور در سال ۱۹۹۸ از آلماتی در جنوب که بزرگ‌ترین شهر این کشور است به نورسلطان (آستانه) در شمال منتقل شد. قزاقستان جزو بزرگترین کشورهایی است که تقریبا هیچ مرز آبی ندارند. حدود ۷۰ درصد از مردم این کشور مسلمان هستند. نور سلطان، پایتخت کنونی قزاقستان شهری است بسیار سرد و بادخیز که دمای هوا در زمستان در آن به منفی ۴۰ درجه می‌رسد.

 

تضادهای آسیای میانه را در قزاقستان تجربه کنید. شهر نور سلطان فوق مدرن و معماری شوروی آلماتی پر از رمز و راز را کشف کنید. در مرحله بعدی، سفر به کشور گنبدهای آبی، پر از مدرسه ها، بازارها، مساجد، بیابان ها و کاخ های افسانه‌ای را در مثلث جاده ابریشم کشف کنید. این کشور همچنین ۵ نوع اقلیم آب و هوایی و ۲ منطقه زمانی دارد. قزاقستان هر آنچه که شما در طول سفر ممکن است بخواهید را دارد. برای مثال، کوه، یخچال طبیعی، جنگل های مخروطی، دره های عظیم و سنگی، دریاچه هایی در دل کوه، رودخانه های زیبا و خیلی از جاذبه های دیگر. در ادامه جاذبه های دیدنی قزاقستان را به شما معرفی می کنیم.